OMG! Nog för att Texas Scramble brukar ta tid, men 6 timmar och 20 min var väl ändå något slags rekord för sista bollen?! Jag mötte Linda utanför klubbhuset – stackarn såg helt slut ut. HUR ska hon orka ända in i mål till festen på lördag? 😉 Du har väl anmält dig?

90 deltagare idag på 2-manna Texas Scramble. Full rulle i restaurangen (som för övrigt serverade sin första Birdie-öl idag – har du smakat?) Sponsor idag var Trädgårdsfen på Oscarshöjd! Fantastiska blommor, presenter och inredning för hem och trädgård. Väl värt ett besök om du vill ha något att ge bort eller förhöja hemmet med! Gottfridsväg 1 i Floda är adressen.

Hur som helst, Rebecca var på plats idag och körde hårt med pristagarna. Vilka stjärnor! Hon sa ”hoppa!” så hoppade allihop. Hon sa lyft ena benet – gissa om de lyfte benet?  Det sägs att hon imorgon ska be allihop tvätta hennes klubbor eftersom hon har, precis som jag, golfveckan-premiär på torsdag. Men håll i hatten, jag tänker inte be någon tvätta mina klubbor, för jag har världens mest säkra Drive i bagen. Jonas Claesson heter han!

Hur som helst – nu är det dags att fokusera lite på vinnarna i dagens Texas Scramble:

Resultat A-klass:

Resultat B-klass: