Alla vägar bär till Stora Lundby Golfklubb!

Nåja, nästan. Här finns i alla fall några alternativ:

Från Göteborg väg 45 mot Karlstad:
Tag av före Hjällbo till väg 190 mot Gråbo. Passera Lerjedalens GK (vänster sida) och fortsätt ca 10 min till Stannum. Stora Lundby Golfklubb ligger på vänster sida.

Från E20:
Avfart Kastenhofsmotet, följ skyltning Stenkullen-Gråbo. I Gråbo tag vänster i rondell efter Gulf och fortsätt mot Göteborg 1 km. Golfbanan ligger skyltad på höger sida, avfarten är skymd av träd och buskar.

För dig som använder GPS i bilen är koordinaterna följande:
Lat: N 57º 50 6.51′
Long: E 12º 15 29.46′

För dig som vill åka buss:
527 är bussen som tar dig till oss (Signehill busshållsplats). Sök på din bussresa hos Västtrafik.
X3 stannar vid hållplats Ingabo, därifrån är det en promenad på ca. 2 km.

Stora Lundby Golfklubb
Valters Väg 2
443 70 Gråbo
info@storalundbygk.se

För våra rullande gäster!

Vad sägs om att kliva ur din husbil eller husvagn och landa mitt i övningsområdet med drivingrange, puttinggreen och korthålsbana på en pitch’s avstånd?

Det är möjligt för bara:

250 kr / natt250 kr / natt

Din bokning gör du här!

Du kan också kontakta receptionen för bokning och övriga frågor!

Epost: info@storalundbygk.se

För våra gäster som vill sova på första parkett!

Känslan av att bo på golfbanan, det får du om du övernattar i vårt ”Hotell”. Rummet med våningssäng, tv och andra lättare förnödenheter inkl. en stor rymlig toalett och en kiosk vägg i vägg hittar du på tee 1. Drömmigare plats för intaget av morgonkaffet eller kvällgrillen är svårt att hitta!

Det är möjligt för bara:

550 kr / natt550 kr / natt

Din bokning gör du här!

Vill di boka på grillpaket, frukost eller något av våra andra paket gör du det enkelt via bokningssidan.

Du kan också kontakta receptionen för bokning och övriga frågor!

Epost: info@storalundbygk.se