Ser det ut såhär när du loggar in på Min Golf?
Det beror på att så länge årsavgifter inte är betalda är medlemskapet faktiskt inte aktivt. Rätt logiskt ändå. Förstår att du som varit medlem i många år och har alla intentioner att fortsätta vara det inte tycker det ser speciellt trevligt ut men tyvärr är det teknikaliteter vi inte styr över.
Betalning går ändå att göra och görs precis enligt de steg vi tidigare informerat om och som även finns här nedan.
Önskar du boka tid för simulatorgolf och stöter på patrull, ring eller mejla Peter Wendel på 070-439 54 59 eller peter@wendelgolf.se så hjälper han dig med din bokning!

 

Hur betalar jag via Min Golf?
Genom att klicka på länken HÄR kan du se en ca 2 minuter lång instruktionsvideo eller så följer du steg för steg  instruktionerna här nedan.

1) Sök på Min Golf i webbläsaren eller klicka HÄR för att öppna ett nytt fönster

2) Fyll i golf-id och lösenord för att logga in

3) Klicka på Mina inställningar

4) Fem alternativ dyker upp, välj Betalningar

5) Bocka i samtliga avgifter och välj Betala

6) Köpinformationen öppnas upp i ett nytt fönster, läs igenom och bocka i Godkänn köpevillkor och välj därefter Betala

7) Två alternativ för att gå vidare dyker upp, kanske har du betalat avgift via Min Golf tidigare och har ett konto, annars kan du gå vidare genom att klicka på Betalning utan inloggning

8) Välj betalsättet som passar dig bäst

9) När betalningen är genomförd aktiveras ditt medlemskap och ett kvitto framställs


Du kan via fliken Betalningar se dina tidigare betalningar  och hämta kvitto vid ett senare tillfälle. Vi kommer inte längre erbjuda betalning via autogiro men när du betalar via Min Golf finns delbetalning (kredit) som alternativ!

Ser dina avgifter ut att vara felaktiga eller önskar du byta medlemskapsform? Mejla till kanslichef@storalundbygk.se

Den 31 januari stängs fönstret för betalning via Min Golf.

 

Kommentera

3-stegsmedlemskap

Rabatt på medlemskap i en 3-stegsraket

 

Läs merLäs mer