Oboj, oboj, oboj! Nu händer det grejer i klubbhuset! Vi bygger om och fräschar upp innanför ingången. En TV som visar senaste nytt och helfräsiga räknesnurror som visar antalet följare på våra sociala medier i realtid ska upp på en sprillans ny vägg vid trappan.

Idag kom leveransen med räknesnurrorna och gissa om vi gillar dom? Men – 423 gillare på vår Facebook-sida och 208 på Instagram? Det räcker inte! Nu vill jag att ni hjälper mig att sprida budskapet om @storalundbygk på Facebook och Instagram så vår gemenskap börjar snurra ordentligt!

Tack också till våra sponsorer och till vår insatsstyrka som gör detta möjligt!

Hälsningar, Anna

• Jeff skriver:

Det känns som att i år blir ett fantastiskt år før lundbys medlemmar ,det är riktig roligt att var en del av detta så häng på nu…
    På alla uppmaningar gå in och kolla ,gilla och kommentera det ni ser och hør 😀👍

• Anna Sahlback skriver:

Du e la go Jeff! Alltid bra med hejarop!