FootJoy ChillOut – FJ Performance Mid-Layer är ett mångsidigt plagg som tillåter spelaren att anpassa sig till förändrade väderförhållanden. Det fyra-vägs stretch shell som finns hjälper till att hålla din bål varm samtidigt som det ger rörlighet ges genom golfsvingen.

Säsong 2016 tog vi fram en klubbjacka i denna modell till våra juniorer. Henrik Bäckevall håller nu i 2018 års beställning för de som inte har jacka, eller behöver ny storlek.

Plagget erbjuds enbart i svart färg. Jackan levereras som på bilderna nedan med golfklubbens logga broderad fram och Stora Lundby GK-text på ryggen.

Priser:
Juniorjacka pojk & flick, S-XL: 600 kr

Senior herrjacka, S-XL: 750 kr
Senior damjacka (lång dragkedja), S- XL: 750 kr

Prova innan:
Jackorna kommer finnas tillgängliga att prova på Stora Lundby GK tisdagar alt. torsdagar 18.00-20.00 vecka 3 och 4. Alternativ kan man också prova dessa på Innesvingen i Mölndal.

Sista dagen för att prova ut rätt storlek är söndagen den 28 jan kl 10-12 – i shoppen!

Sista beställningsdag:
Vi behöver lägga beställning i tid för att vara säkra på leverans. Sista datum för beställning är 31 januari.

För mer info ring Henrik Bäckevall 0706-303668.