Nytt för i år och kommande säsong är att man nu kan betala sin årsavgift via Min Golf!
Det finns många fördelar med att betala via webben förutom att det är snabbt, smidigt och enkelt. Vi kan också genom webbetalning erbjuda fler betalsätt och ge ett tydligare kvitto att använda för friskvårdsbidrag.

Hur betalar jag via Min Golf?
Genom att klicka på länken HÄR kan du se en ca 2 minuter lång instruktionsvideo eller så följer du steg för steg  instruktionerna här nedan.

1) Sök på Min Golf i webbläsaren eller klicka HÄR för att öppna ett nytt fönster

2) Fyll i golf-id och lösenord för att logga in

3) Klicka på Mina inställningar

4) Fem alternativ dyker upp, välj Betalningar

5) Bocka i samtliga avgifter och välj Betala

6) Köpinformationen öppnas upp i ett nytt fönster, läs igenom och bocka i Godkänn köpevillkor och välj därefter Betala

7) Två alternativ för att gå vidare dyker upp, kanske har du betalat avgift via Min Golf tidigare och har ett konto, annars kan du gå vidare genom att klicka på Betalning utan inloggning

8) Välj betalsättet som passar dig bäst

9) När betalningen är genomförd aktiveras ditt medlemskap och ett kvitto framställs

Du kan via fliken Betalningar se dina tidigare betalningar  och hämta kvitto vid ett senare tillfälle. Vi kommer inte längre erbjuda betalning via autogiro men när du betalar via Min Golf finns delbetalning (kredit) som alternativ!

Ser dina avgifter ut att vara felaktiga eller önskar du byta medlemskapsform? Mejla till kanslichef@storalundbygk.se

Den 31 januari stängs fönstret för betalning via Min Golf.